Український бренд M0d44 створив окуляри з «цифровим апгрейдом» у колаборації з гонконзьким A society
Український бренд M0d44 і гонконзький A society випустили спільну капсульну колекцію Modded Society («Модифіковане суспільство»).

У центрі колекції – сонцезахисні окуляри з напівпрозорого ацетату і титаном на дужках. Форма окулярів знайома, але модифікована – з ефектом цифрового втручання, зазначили M0d44 у коментарі DTF Magazine. У дизайні використали елементи, які відсилають до теми штучного інтелекту і трансформації.



Спеціально для колаборації бренди створили символ Modded Society. Його нанесли на окуляри, а також використали як принт і підвіску.
У M0d44 кажуть, що з A society їх об’єднує спільний підхід до дизайну – увага до деталей і баланс між функцією й естетикою. В колекції вони досліджують вплив нових технологій, зокрема ШІ, на повсякденність і форму предметів.


Що ще у колекції
Окрім окулярів, капсула включає футболки, панами, сумки й підвіски. Речі виконали в базових відтінках: чорному, фіолетовому, хакі й коричневому.





Розробка колекції тривала близько півтора року. Спочатку бренди планували зробити лише окуляри, але згодом розширили асортимент. Купити речі з колекції можна на сайті за посиланням.
У 2024 році бігова спільнота Сhumaky й бренд робочого одягу M0d44 випустили спільний дроп одягу. У межах колаборації створили лонгслів і футболку. Лонгслів прикрасили малюнками сонця й бика, які схожі на наскельні. А на спині розмістили напис Human needs human, який є слоганом дропу, і двох людей, що біжать. Спереду на футболці також зобразили сонце й слово community, а на спині – Not only runner і логотипи Сhumaky й M0d44.
Обкладинка й фото: M0d44, A society