Український бренд german. і шоу «ебаут» випустили колекцію, присвячену пам’яті воїна й актора Юрія Феліпенка, який загинув 14 червня.

Колекція german. та «ебаут» – це про будування культури пам’яті. «Людина живе стільки, скільки про неї пам’ятають», – так звучить головний меседж кампанії.

Сенсовим стрижнем колекції стали слова дружини Юрія Феліпенка, Катерини Мотрич, сказані на прощанні:

   

Я хочу попросити кожного, хто тут є, вбити в собі все російське, забути мову ворога та мститися

   

У випущеній колекції – футболки й лонгсліви з написом «Убий все російське в собі». У дропі також представили шопер і гольфи з таким написом.

Особливою частиною дропу називають прикрасу у співпраці брендів german., motrych studio й «ебаут». Це срібний кулон із фактурного жетона, який «нагадує про головне – те, що формує нас щодня, і те, що не зітреться з часом».

У рекламній кампанії знялися сама Катерина Мотрич, співведуча шоу «ебаут» Наті Гресько та близький друг Юрія Філіпенка – Костянтин Темляк. Частину прибутку з продажу колекції передадуть на потреби 14 окремого полку Безпілотний авіаційний комплекс Сил безпілотних систем ЗСУ.  

   

Юрій Феліпенко – український військовий та актор театру й кіно. Долучився до лав Збройних сил України у квітні 2024-го, служив у 429-му окремому полку безпілотник систем «Ахіллес».

Феліпенко загинув під час бойового виконання, повідомляла його дружина Катерина Мотрич. Прощання з Юрою відбулося 19 червня в Театрі на Подолі (для близьких) і в Михайлівському соборі для всіх охочих вшанувати пам’ять Феліпенка.