ЦУМ презентував новий український бренд одягу, взуття та аксесуарів Basix.

Він спеціалізується на мінімалізмі, універсальних силуетах, комфорті і преміальних матеріалах, таких як бавовна, льон, віскоза, вовна мериноса та кашемір.

Стилізувала кампейн колекції весна-літо 2025 провідна стилістка Тетяна Немченко. Basix

У фокусі бренду smart- і sport-casual – сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна і аксесуари. Колекції мають гнучку розмірну сітку для чоловіків і жінок.

Бренд позиціонує себе, як такий, що переосмислює поняття базового гардеробу. Basix

Ознайомитися з колекцією можна у ЦУМ на -1, 2 та 3 поверхах або онлайн.

   

Британський скейт-бренд Palace випустив осінню колекцію, до якої увійшли футболки з принтами українською мовою.