ЦУМ презентував власний бренд одягу Basix
ЦУМ презентував новий український бренд одягу, взуття та аксесуарів – Basix.
Він спеціалізується на мінімалізмі, універсальних силуетах, комфорті і преміальних матеріалах, таких як бавовна, льон, віскоза, вовна мериноса та кашемір.


Стилізувала кампейн колекції весна-літо 2025 провідна стилістка Тетяна Немченко. Basix
У фокусі бренду smart- і sport casual: сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна і аксесуари. Колекції мають гнучку розмірну сітку для чоловіків і жінок.


Бренд позиціонує себе, як такий, що переосмислює поняття базового гардеробу. Basix
Ознайомитися з колекцією можна у ЦУМ на мінус першому, другому і третьому поверхах або онлайн.
Британський скейт-бренд Palace випустив осінню колекцію, до якої увійшли футболки з принтами українською мовою.