Український бренд Cher`17 та Київський метрополітен випустили спільний лімітований дроп до 65-річчя метро, повідомили Віледжу в команді.

До колекції увійшли футболки з touch-ефектом, що змінюють колір при дотику, а також з принтами мапи метро та мозаїкою зі станції «Золоті Ворота».

Також у колекції є лонги зі зображенням жетона, картата сорочка, чорно-білий шарф, шопер, шкарпетки, стікерпак, прикраси у формі жетона, брелок у вигляді жетона і знаку метро та хустка з елементом панно зі станції метро «Хрещатик». 

Усі речі виконані у кольорах метрополітену. Прибуток від продажів колекції передадуть до фонду «Діти Героїв», який підтримує дітей, які втратили батьків через війну.

Київський метрополітен святкує своє 65-річчя 6 листопада.

   

Український бренд German. представив благодійну колекцію на підтримку медичної групи Snake міжнародного легіону ГУР МО.

Обкладинка та фото: Cher`17