Ювелірний дім SOVA оновив корпоративний образ стилістів-консультантів. Форму для команди створив український бренд неокласичного одягу COVER.  

Нові образи вже можна побачити в YouTube-випуску SOVA про команду, яка стоїть за сервісом бренду. У відео ювелірні стилісти розповідають про роботу з прикрасами, діляться історіями про клієнтів і професійними лайфхаками.

Якою тепер є корпоративна форма SOVA

Основою нового образу став один зі впізнаваних костюмів бренду COVER, адаптований спеціально для ювелірних стилістів SOVA. Лаконічний костюм чорного кольору складається з маскулінного блейзера з розрізами на рукавах і класичних штанів. Комплект передає спільну естетику обох брендів – мінімалізм, трендові та чіткі форми.

Оновлена версія костюма пошита зі спадної, комфортної тканини. COVER враховували особливості роботи ювелірних стилістів і додали практичні деталі: більше кишень, розширені розрізи на рукавах, що дають змогу легко демонструвати прикраси клієнтам. Фінальним штрихом стала фірмова нашивка SOVA x COVER – символ партнерства двох українських брендів.

«Коли є внутрішня впевненість, вона й зовні передається. Ми хотіли зробити так, щоб стилістам SOVA було максимально зручно й комфортно, але водночас – щоб вони почувалися стильними», – розповідає у відео Анастасія Федорова, засновниця та креативна директорка COVER.

Дивіться новий випуск про роботу ювелірних стилістів SOVA, щоб краще зрозуміти сервіс у бутиках бренду.

Усе про стилістів-консультантів SOVA

   

Матеріал підготовлено за підтримки SOVA