Харківське шосе ремонтують за понад мільярд гривень без відповідних дозволів – активіст
Харківське шосе капітально відремонтували за понад мільярд гривень без дозволів, повідомляє активіст та аналітик «Голки» Георгій Могильний.
За його словами, ідеться про самочинне будівництво. На порталі Єдиної державної е-системи у сфері будівництва є лиш один запис, пов’язаний із капремонтом Харківського шосе: відмову у видачі дозволу видали через два тижні після початку робіт.

Запис із Єдиної державної е-системи у сфері будівництва. Георгій Могильний
Причина відмови у видачі дозволу – замовник не надавав необхідні документи. Зокрема, немає розпорядження про затвердження самого проєкту, яке мав підписати очільник КМВА Тимур Ткаченко.
Про капремонт
Autostrada почала капремонт Харківського шосе за понад мільярд гривень 5 жовтня. Асфальтування обіцяють завершити до кінця 2025 року, повний комплекс робіт – у першому кварталі 2026-го.
За словами урбаніста Єгора Бондаренка, раніше на шосе робили окремі безбар’єрні маршрути й оновлювали тротуари в межах невеликих ділянок. Тож, за його словами, ідеться про подвійні витрати: «свіжий асфальт демонтують, а кошти фактично викинули в нікуди».


«Свіжий асфальт демонтують, а кошти фактично викинули в нікуди». Autostrada
Раніше «Пасажири Києва» закликали скасувати тендер на капітальний ремонт Харківського шосе та внести зміни до проєкту, щоб він відповідав нормам безбар’єрності. У проєкті немає дублювальних наземних переходів біля зупинок громадського транспорту, хоча цього вимагає рішення Київради та державні будівельні норми, кажуть активісти.