Регульований наземний перехід біля станції метро «Університет» будуть тестувати, якщо це погодить Нацполіція, повідомили в КМДА.

Фахівці Центру організації дорожнього руху (ЦОДР) зробили комп’ютерне моделювання руху і з’ясували, що перехід не створить транспортного колапсу: він буде безпечним і майже не вплине на трафік у години пік, зазначили в КМДА.

Це може бути експеримент на два-три місяці: якщо не спрацює – повернуть усе як було, каже заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Костянтин Усов.

Що показало моделювання

Для водіїв уранці (рух у бік центру):

  • Час проїзду по бульвару Тараса Шевченка збільшиться всього на 0,8 секунди
  • Час простою – на 0,2 секунди
  • Довжина затору перед перехрестями зменшиться на 12,5 метрів

Для водіїв увечері (рух із центру):

  • Час проїзду збільшиться на 8,7 секунди
  • Час простою – на 1,6 секунди
  • Затори перед перехрестями стануть коротшими на 26,7 метра

Для пішоходів:

Безбар’єрний шлях від метро до вулиці Пирогова скоротиться на 500 метрів і приблизно на 10 хвилин часу.

Нові світлофори синхронізують з наявними, щоб зберегти «зелену хвилю» [коли автомобілі можуть проїхати кілька перехресть поспіль без зупинок] на бульварі Шевченка і не створити заторів, додали в КМДА.

UPD. Громада тричі перекрила бульвар Шевченка, щоб звернути увагу на потребу в наземному переході біля станції метро «Університет», повідомили в ГО «Пасажири Києва». На акцію з плакатами вийшли люди з інвалідністю, батьки з дітьми та інші пішоходи.

   

Наприкінці жовтня на сайті президента зареєстрували петицію з проханням розблокувати створення наземного переходу через бульвар Шевченка біля метро «Університет».

Пішохідний перехід біля «Університету» намагаються облаштувати з 2019 року – на нього навіть виділили кошти. Перехід мав доповнити підземний, збудований у 1980-х роках, на перехресті бульвару Тараса Шевченка й вулиці Пирогова. У вересні 2023-го почали сам ремонт і мали закінчити його до кінця року, однак і досі перейти через дорогу неможливо. Ми розбиралися, що ж заважає втілити цей проєкт.

Редакція Віледжа зібрала п’ять поширених хибних тез із дискусій про наземні переходи, які можна зустріти в мережі, і разом із транспортними експертами й фахівцями з інклюзивності пояснює, що не так із цими твердженнями. 

Обкладинка й фото: ГО «Пасажири Києва»