На Троєщину й Солом’янку добудують велодоріжки
У КМДА доручили добудувати веломаршрути на Троєщину й Солом’янку, повідомили в U-Cycle.

Троєщинський веломаршрут у Києві у 2022 році. U-Cycle
Так мають завершити веломаршрути «Солом’янка – Центр» і «Троєщина – Центр». Маршрут на Солом’янку поки є лише окремими ділянками. А маршрут на Троєщину відкрили у 2015 році, але досі не добудували. Він потребує оновлення розмітки та прибирання. Завершити роботи планують до кінця 2026 року.


Частина Солом’янського веломаршруту на вулиці Липківського. U-Cycle, Влад Панченко
Крім веломаршрутів на Солом’янку й Троєщину, планують розробити нові маршрути на Теремки й Виноградар, привести до ладу наявну веломережу й оновити розмітку та знаки. Зазначимо, що на Виноградарі взагалі немає велосипедної інфраструктури. Добудова й побудова цих чотирьох маршрутів є одним із завдань концепції велоруху, яка містить п'ять великих завдань.

Троєщинський веломаршрут у Києві у 2015 році. U-Cycle
Також мають визначити:
- як обслуговувати велодоріжки взимку. Зазвичай на більшість велосмуг відкидають увесь сніг із доріг, тому проїхати ними взимку неможливо
- де потрібні велопарковки. За паркуванням велосипедів у місті ніхто не стежить
- як фізично відокремити велодоріжки від авто. За запаркованістю велосмуг не стежать, через що часто трапляються конфлікти, і велосипедисти мають ризикувати життям, їдучи смугами поруч з автомобілістами
- як врахувати велорух у схемах дорожнього руху. Часто, щоби нормально проїхати містом, велосипедистам треба порушувати ПДР.
Детальніше всі ці завдання можна переглянути за посиланням.
Про те, чому Київ досі не можна об'єднати єдиною веломережею, що не так із перехоплювальними паркінгами в місті, які мали б полегшити життя велосипедистам, де найбільш проблемні місця в Києві, де доріжки пріті гуд, а де їх треба оновлювати, читайте тут.