Найбільший залізничний вузол Польщі Warszawa Zachodnia офіційно відкрили у Варшаві після модернізації, пише MAD White.

Цим займалася компанія Budimex. Там звели нову будівлю станції з боку Tunnel Street і -1 рівень з підземним переходом завширшки 63 метри, який міг би вмістити літак Boeing 737, за словами Budimex. 

Щодня станція обслуговує до 60 тисяч пасажирів і майже 1 400 поїздів. Тут оновили більше ніж 35 кілометрів колій, встановили 137 стрілок, 191 семафор і близько 580 інформаційних табло. Дев’ять платформ адаптували для маломобільних людей, додали ліфти та ескалатори. У новій будівлі скоро запрацюють магазини та ресторани.

Проєкт зробили екологічним: сонячні панелі площею понад 8 000 квадратних метрів забезпечують до 30% енергії вокзалу, а навколо висадили майже 100 дерев і понад 4 000 кущів.

У проєкті використали майже 92 тисячі кубометрів бетону та понад 11 тисяч тонн арматури. Вартість інвестиції для Polskie Linie Kolejowe [державна польська компанія, яка управляє всією залізничною інфраструктурою країни] становила 2,7 мільярда злотих [понад 700 мільйонів доларів].

   

Майбутня четверта гілка метро у Варшаві (Польща) буде повністю автономною – поїзди їздитимуть без машиністів. Зараз у місті працюють дві лінії метро, ще дві – М3 і М4 – планують будувати одночасно. Нині завершили передпроєктну фазу підготовки четвертої лінії. 26-кілометрова гілка М4 матиме 23 станції в дев'яти районах.

Обкладинка й фото: Budimex