Гідропарк, львівські намети, одеські святі та потяг «Солотвино – Київ»
Стрит-фото 2020 року
Фортеця, електрокари та запряжені кіньми підводи
«Київ для фотографа – це рай»
«Не я обрала фотографію, а фотографія обрала мене»
«Занурюєшся в потік вулиці та неупереджено пливеш по ньому»
«Удень про таке освітлення можна лише мріяти»
«У житті я людина не дуже весела»
«Місто, яке відкрило в мені мене»
«Можу фотографувати все, що захочу та як захочу, кількість лайків не важлива»
Як писав Вальтер Беньямін: «Проникнення в суть епохи через незначні поверхневі симптоми»
Танці й блискітки
Одеська фотографка вивчає буденність
Вдивлятись у місто крізь тексти й фото
Львів без соборів і шоколаду
Стритфотографія у час пандемії
«Я назвав би цю серію «Гадання на карантині»
По той бік «Лебединого озера»
Вокзал, парки й дитячі майданчики Файного міста
Спільний фотопроєкт Валерія Мілосердова та письменника Сергія Мазуркевича
«Крим як тиха заводь, у якій нічого не змінюється, окрім пір року»
Вуличні фото, які отримали найбільше лайків
Що знімали українські стритфотографи у 2019 році
Ретроспектива Хрещатика і радянські будні
«Дивитись на вулиці свого міста так, ніби бачиш їх уперше»
Підбірка метафізичної фотографії
Залізничні станції і депо, мости й магістралі, лебеді та футбольні поля
Україна «поза часом»
«Я почав сприймати Одесу з візуальної точки зору, а не як набір звичних орієнтирів»
«Львів – місто, де щодня триває боротьба сучасного з минулим»