Бренд Nike відкрив тимчасове кафе, в якому подають суп для бігунів.

Тимчасовий заклад відкрили на популярному маршруті для бігунів – на острові Ерша в Китаї. Це невелика «супова» з простими словами й локальною атмосферою замість звичних вітрин та екранів, пояснюють у команді.

У меню – традиційні кантонські рецепти: бульйони з цедрою мандарина, гіркою динею, свинячими реберцями і червоними фініками. Саме ці інгредієнти використовують для відновлень після навантажень.

До супу подають ложки у формі swoosh – це назва фірмового логотипа Nike. Слоган кампанії – No efforts goes unrewarded («Кожне зусилля має винагороду»), поєднуючи ідею спортивного відновлення з повільним приготуванням бульйону.

   

У жовтні Nike також випустив кросівки з мотором, які допомагають швидше бігати й ходити.

Як правильно зайти в біг, обрати собі кросівки, що таке каденс і нащо бігати під ритмічну музику, ми розказували тут.   

Фото й обкладинка: famouscampaigns