Кав’ярня Slou Coffee від власників мережі закладів «Франик» почне роботу на вулиці Госпітальній, 2, із 27 листопада.

Заклад уже називають своєрідним «українським Starbucks майбутнього» – ідея кав’ярні належить ресторатору Дмитру Собакарю.

«Люди втомилися бути продуктивними й шукають сенс у простих речах. Для нас Slou – це не тільки про каву й булку, а про культуру ритуалів», – розказала співавторка бренда Дарія Курілюк у коментарі Віледжу.

Кухня кав’ярні орієнтована на «просту й поживну їжу без надлишків соусів». Тут можна буде пробувати гречку з мітболами, пюре з котлетами, хліб із маслом та «цікаві страви інших країн». 

Над меню працює команда бренд-шефа Віталія Жука, Едуарда Васіна та Дмитра Римана. Відповідальний за випічку – Юрій Радько, а кавові зерна постачає обсмажувальна компанія Batch.

«За філософією Slou в інтер’єрі немає візуального шуму», – кажуть у команді. Однак акцентом простору стане арт від художниць – сестер Фельдман, до оформлення також доєднається студія Specific. В основі інтер’єру – дерево, бетон і метал, що притаманно скандинавському мінімалізму, розказують Віледжу. 

Протягом року Slou планує запустити до 20 локацій, наступні кав’ярні з’являться на місці колишніх Bimbo та в бізнес-центрі The Bridge.

   

Кав’ярні Bimbo в Києві зачинилися на початку листопада 2025-го. Власник одразу уточнив, що на заклади чекає ребрендинг і відкриття у межах нової мережі.

Фото й обкладинка: надані командою для Віледжа